من انقدهوس دوغ میکنم زیادبخورم ضررداره؟

۶ پاسخ

منم‌ عاشقشم‌ولی بعدش حالم بد میشه نمیدونم‌چرت

دکتر به من گفت دوغ گاز دار بخور

منم یه دستم همیشه لیوان دوغه
اونم دوغ ترررش😍
ضرر که نداره ولی مواظب فشارت باش چون دوغ نمک زیادی داره
تا جایی که میتونی دوغ کفیر بخور که نمک نداره و خاصیت بیشتری داری

بخور ولی بعدش ی چیز گرمی بخور

نمیدونم والا منم ویار دوغ دارم زیاد میخورم تاحالا که چیزیم نشده

خیلی سرد بی حال می کنه آدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم‌پناه👧 مامان دخترم‌پناه👧 ۳ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی