۹ پاسخ

منم همینطور بودم پسر دارم😁

فکر نکنما منم عاشق دوغم از اول بارداری تا الان😅

من دیدم وپسر بوده

منم سر دخترم همش دوغ میخوردم ولی بعضیا میگن ربطی نداره

من در حد مرگ دوغ میخوردم بچم پسر بود

بله درست

ربطی به دخترو پسر نداره یکی هوس چیزای ترش میکنه یکی شیرین ، دلیل بر جنسیت بچه نیس

من پسره عاشق دوغم

والا نمیدونم چقدرش درسته یا نه آبجیم بچش پسر بود عاشق دوغ بود منم دهتر بود بازم عاشق دوغ

سوال های مرتبط

مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری