سلام سرلاک ۱۱،ماهگی چ چیزی خوبه ؟

۱ پاسخ

سلام به همگی ❌❌
ما یه کانال داریم تو (روبیکا) به اسم غذای کودک .
تعریف نباشه همه ازش راضی ان دوس داشتین عضو شید اینم لینکش .
@food_babyy
اونایی ک بلد نیستن لینک رو بفرستن برای یکی از مخاطبین روبیکاشون و بزننن روش میان داخل کانال ❤️

سوال های مرتبط

مامان هلیا♡لیانا♡ مامان هلیا♡لیانا♡ ۱ سالگی
مامان تابان مامان تابان ۲ سالگی
مامان ایکان مامان ایکان ۱۷ ماهگی