۶ پاسخ

من سیاتیک نابودم کرده

منم استخونای واژن و لگن دارم پهلوی چپمم اضافه شده☹️ولی رفتم دکتر گفت استراحت کن مثل اینکه طبیعیه

اگر ورم نداشته باشین فکر کنم طبیعیه
منم دارم ولی ورم یا ورم یه طرفه ندارم

عزیزم ی سوال دارم ازت

بله طبیعی استراحت کن ..منم لگن و واژن و دل درد دارم

وای نمیدونم منم این مشکل دارم کمرم میزنه به پای چپ یعنی نفسم میبره یه ساعت دیگه وقت دکتر دارم میخوام برم ببینم چه کوفته این درد 🫥🤐

سوال های مرتبط

مامان جون جونچه🩵 مامان جون جونچه🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی