۲ پاسخ

دیشب رفتم دکتر گفت وزن جنینت کمه🥺😭 یه سونوی دیگه نوشت واسه دو هفته دیگه .خیلی نگرانم🥺

هر دردی طبیعیه توی این دوران😩😂

سوال های مرتبط