خانما تو هفته من درد زیر دل سنگینی عادیه

۵ پاسخ

البته الانم دارم😂

منم داشتم اون هفته ها

عزیزم منم همین جوریم

اره منم همینطورم راه میرم بیشتره

وای منم همینم خیلی حس سنگینی دارم انگار شکمم یه عضو جدا از بدنم شده واسه خودش حکومت داره😅🤦

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی