خانما سرگیجه شدید دارم از علائم شیاف پروژسترون هست؟

۴ پاسخ

سلام ببخشید شما برای درمان سرگیجه چکار کردید منم شیافت پروژسترون استفاده میکنم سرگیجه شدید دارم

نه فکر نکنم منم شیاف میزارم

احتمالا فشارت افتاده یه دکتر برو

قبلش نداشتی؟ منم سرگیجه زیاد دارم رفتم بهداشت فشارم گرف 7 بود🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وچهارم بارداری