برای اسهال بچه هاتون چی میدین تو داروخونم

۷ پاسخ

پودر کیدی لاکت با شربت زینک

پروکید

پدی لاکت

کیدی لاکت و پدی لاکت و محلول او ار اس

ببین سیب درختی رنده کن ، بذار یه ربع بمونه رنگش قهوه ای شه بده بخوره. ماست و نعنا هم عالیه ، نعنا پودر کن بریز توش

بایو لاکت

پدی لاکت میدن

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی
مامان اِلین موفرفری😍 مامان اِلین موفرفری😍 ۱۶ ماهگی