سلام خانوما این آزمایش قندم هست

تصویر
۶ پاسخ

بری پیش دکتر خودش بهت میگه چیکار کنی

قند پایین ‌ اونم باید ی کوچولو ببری بالا

میگم قند پایین ضرر نداره برای بچه دکتر میگه خوبه ولی خودم خیلی نگرانم

چه عالی ماشالله

تازه قند ناشتات خیلی پایینم هس

خب خداروشکر دیابت بارداری نداری

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان فسقل1 مامان فسقل1 هفته سی‌وپنجم بارداری