سلام بچه ها حالتون خوبه من نی نیم دو روزه چون خیلی غذاهای سرد پشت سرهم خوردم بیحاله تکون نمیخوره چیکار کنم ب نظرتون هفته ۲۸بارداری ام
wbcبالاست
بادکترتون صحبت کنید معمولا عادیه دربارداری ولی ممکنه نشانه عفونت باشه.قند ناشتاتون بالاست یکم رعایت کنید بعدا مشکل پیش نیاد
باید رعایت بشه با رژیم احتمالا نگران نباش گلم
ناشتا یخورده بالاس
قند ناشتا بالاس
یکم بالاس فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.