سلام خانوما آزمایش قندم چیجوره؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام بچه ها حالتون خوبه من نی نیم دو روزه چون خیلی غذاهای سرد پشت سرهم خوردم بیحاله تکون نمیخوره چیکار کنم ب نظرتون هفته ۲۸بارداری ام

wbcبالاست
بادکترتون صحبت کنید معمولا عادیه دربارداری ولی ممکنه نشانه عفونت باشه.قند ناشتاتون بالاست یکم رعایت کنید بعدا مشکل پیش نیاد

باید رعایت بشه با رژیم احتمالا نگران نباش گلم

ناشتا یخورده بالاس

قند ناشتا بالاس

یکم بالاس فک کنم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان علیرضا وعلیسان مامان علیرضا وعلیسان ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولو👶 مامان پسر کوچولو👶 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان سیده فاطمه♥️ مامان سیده فاطمه♥️ ۵ ماهگی