خانما من پهلوی چپم درد می‌کنه طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم همینطوریم اگر زیاد سرپا وایسم یا زیاد بشینم انقدر درد میگیره نفسم سخت میشه

دیشبم خیلی وقت طول کشید نرفتم دستشویی یعنی تو راه بودیم بعدش که رسیدیم رفتم دستشویی پهلوی راستم خیلی تیر میکشید

شاید یخ کردی

وای خیلی درد می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم

اره منم بودم الانم یهو میگیره

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری