بچها با یبوست چه میکنید؟🥴🥴🥴

۱۵ پاسخ

قرص آهن ایرانی نخور .خارجی یبوست نمیاره

انجیر خیس میکنم میخورم، الو خورشتی میخورم الو سیاه تازه میخورم معذرت میخوام حالا افتادم اسهال خواریمو انداخته🤣🤣🤣🤣

فقط آلوی سیاه کارسازه لواشکش رو هم بخوری عالیه برا من که خیلی خوب جواب داد

انگور بخورید رد خور نداره😂😂😂

خداروشکر تا الان نگرفتم

تا۱۰ روز پیش خوب بودم دکترم بهم شربت لاکتولوز داده ولی چندروزه حالم افتضاحه شربت و نخوردم گفتم طبیعی برم سرویس ک نابودممم

اب زیاد بخورر ، روزی چندتا میوه بخور
من یبوست بدبختم کرده بود😂 روزی اندازه یه بطری اب معدنی بزرگ اب میخورم

من داشتم خیلیی شدید شربت منیزیم هیدروکساید خوردم خوب شدم

صبح ناشتا آب ولرم بخور
انجیر خیس کن بخور
میوه و سبزیجات زیاد مصرف کن

من خداروشکر یبوست ندارم . البته همه مکملام خارجیه. ایرانی میخوردم یوبس میشدم

ب معنای واقعی داغونم😥😥

سوپ گلابی انجیر الو

انجیر انگور زیتون روغن زیتون

من ندارم چون میوه و سالاد و سبزی و حبوبات و فیبر مثل سیب زیاد میخورم

من ک نابودم.

سوال های مرتبط

مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۷ ماهگی
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی