نظرتون راجب شیر ببلاک ؟!!!

۳ پاسخ

من ببلاک کامفورت میدم راضیم

به بچم وزن نداد یه مدت نان دادم الان اپتامیل خیلی راضی ام🩷

من ک خیلی راضیم ب پسرمم میسازه

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان دوقلوها🪺🌱 مامان دوقلوها🪺🌱 ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۳ ماهگی