۵ پاسخ

من ۳ماه ببلاک دادم عالی بود عالی چون حساسیت داره الان نمیدم دیگه

من نان کامفورت میدم به دخترم از دو ماهگی تا الان که ۶ماهشه اره اوکی بود

منم میدادم از نوزادی تا شش ماهگی وزن می‌گرفت ولی نرمال اینجوری نبود خیلی تپلی بشع

من ببلاک کامفورت میدم اره وزن دهی داره

من میدادم وزنگیریش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آریامهر💎🤴 مامان آریامهر💎🤴 ۸ ماهگی