نظرتون درباره شیرخشک ببلاک

۵ پاسخ

من استفاده میکنم. یعنی خود دکتر پسرم گفت یا ببلاک بگیر یا آپتامیل که من ببلاک گرفتم

منم تازه گرفتم استفاده کنم بخاطر رفلاکس

ب پسر من نساخت

دخترم وقتي ك شير ميخورد ماهي ي كيلو باهاش وزن ميگرفت

من از اول ببلاك دادم خبلي خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ سالگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی