راحیه خیلی شیرینی داره بیش از حد عالیهه من همیشه استفاده میکنم
عاشقشم هر چقدم عطرای دیگ بخرم بازم باید یکی ازش داشته باشم
خواستی بگیری از این نسخه های اسمارت نگیر به درد نمیخوره یکم هزینه کن یه نسخه خوبش رو بگیر (نسخه اماراتی یا فرانسوی ش خوبه فکرکنم در حدی دوتومن اینا باشه)
تنها عطری که هیچ وقت ازش سیر نمیشم و عطر همیشگی من
من اصلا دوسش ندارم
حس می کنم بوش انگار روی عرق عطر گرم زدی 🫣🫣🫣
عالیه بوش چندمدت استفاده کردم ولی 212SEXiبود
عطره زمان دوستیمونه.
اینو لندکوم😂
شیرینه دوس ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.