۸ پاسخ

راحیه خیلی شیرینی داره بیش از حد عالیهه من همیشه استفاده میکنم

عاشقشم هر چقدم عطرای دیگ بخرم بازم باید یکی ازش داشته باشم

خواستی بگیری از این نسخه های اسمارت نگیر به درد نمیخوره یکم هزینه کن یه نسخه خوبش رو بگیر (نسخه اماراتی یا فرانسوی ش خوبه فکر‌کنم در حدی دوتومن اینا باشه)

تنها عطری که هیچ وقت ازش سیر نمیشم و عطر همیشگی من

من اصلا دوسش ندارم
حس می کنم بوش انگار روی عرق عطر گرم زدی 🫣🫣🫣

عالیه بوش چندمدت استفاده کردم ولی 212SEXiبود

عطره زمان دوستیمونه.
اینو لندکوم😂

شیرینه دوس ندارم

سوال های مرتبط

مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ سالگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی