نظرتون درباره شیرخشک سوپرمیل چیه

۲ پاسخ

خیلی خوبه من بعد هشت تا شیر که رفلاکس پسرمو تشدید میکرد اینو امتحان کردم باور کن تمام شیر رژیمی امتحان کردم ولی باز بالا می‌آورد ولی این خیلی زود پنیر میشد نشون میداد زود حضم میشه

خوبه به همه میسازه تفریبا
من قبلا نا میدادم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی