کسی تو بارداری تپش قلب داشته؟ قرص خوردین؟

۴ پاسخ

منم گاهی تنگی نفس میگیرم که میگن برا بچه پسر طبیعی هست

من دارم ولی قرص نمیخورم البته قبلش رفتم دکتر قلب اکو دادم چیزی نبود دکتر گفت طبیعیه

من دارم قرص میخورم به شدت استرسیو تپش قلب دارم

بله دارم و قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی