۸ پاسخ

خیابون قیام بورس لوازم تولد اراکه

قیام تم تولدیا.

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

سلام مادران اراکی خوب هستین شما پیش کدوم دکتر رفتین برا سونو ان تی ؟

درخاست بده

پاساژ یعقوب زاده داره عزیزم

فکر کنم پاساژ یعقوب زاده داره ی مغازه هست کلا تم تولد داره

خیابون دانشگاه بیا . بعد برو توی قیام مرکزش اونحاست

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۴ ماهگی