۲ پاسخ

سلام مامانای گل خوردن زغال اخته درسه ماهه اول بنظرتون مشکلی نداره

طبیعیه،برای منم زیاد پیش میاد،ولی خب موقته

سوال های مرتبط

مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا پسرا🩵🩵 مامان دوتا پسرا🩵🩵 هفته هفدهم بارداری