مامانا بنظرتون پستونک وی کر رو بچه زود میگیره یا ارتودنسی؟

۶ پاسخ

اگ راهی پیدا کردی ب منم بگو دختر منم نمیگیره سر انگشتی سر گرد و سر بادومی گرفتم براش نگرفت اوق میزنه

پستونک اصلا خوب نیست

ارتودنسی

ارتدونسی ازروز اول بدی میگیره من ندادم نگرفت دیه مدل اونت فوق العاده عالیههههه

اونت بادومی امتحان کردی ؟

ارتودنسی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی