۴ پاسخ

اورتودنسی رو سخت عادت میکنن
پسر منم دیر گرف ولی الان خیلی خوشش اومده

زمانی پستونک رو دندون تاثبر منفی میزاره که بچه تا ۳ یا ۴ سالگی یا حتی بیشتر پستونک بخوره
وگرنه غیر اون مانعی نداره
من خواهر خودم ۳ سال و نیم پستونک خورد هیچ تاثیری هم تو فک و دندونش نذاشت

منم هرکاری میکنم ارتودنسی نمیگیره فقط و فقط ساده

منم دخترم اول نمیگرفت بعد پستونک با قطره ا د زدم دادم چند دفعه بعدش گرفت

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۲ ماهگی