۲ پاسخ

سلام عزیزم آزیترومایسین خوردین مشکلی نداشت دکتر تون چیزی نگفتن برای بچه

اره من سرما خوردم ازیترو‌ خوردم

سوال های مرتبط

مامان باراناوتودلی🫶 مامان باراناوتودلی🫶 هفته سی‌ام بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری