نظرتون راجب اسم دیان و اهورا چیه؟کدومش قشنگ تره؟

۱۴ پاسخ

قطعآ دیان

اهورا

اهورا

اهورا بهتره دیان یکم لوسه البته این نظر منه

دیان‌‌

اسم دیان شیرین تره

دیان

دیان 👌

منوهمسرمم بین دیان واهورا مونده بودیم بعد دیدیم جدیدتره وتو دور وبرمون اصلا اسم دیان نیست تصمیم گرفتیم بزاریم دیان یعنی پاداش و قاضی هم اصیل هم بامعنی

دیان جدید تره

اهورا

اهورا

اهورا اصیل و قشنگه
دیان هم خیلی قشنگه من چون یاد دیمن افتادم همون بازیگر جذابه پس بنظرم دیان😍😁

قطعا اهورا

سوال های مرتبط

مامان نیکان و ویهان مامان نیکان و ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا نیکان 🥰 مامان آقا نیکان 🥰 روزهای ابتدایی تولد