خانمای اقدام.. جیگر میخورین؟

۹ پاسخ

من که همه چی میخورم

طرف پنج ساله تو اقدامه یعنی باید پنج سال جیگر نخوره؟

توی اقدام چرا تباید بخورید؟ مگ جنینی وجود داره ک بخواد اسیب ببینه

اره اقدام هرررچی میخوای بخور من تو اقدام کلی جگر خوردم اتفاقا خیلیم خوبه

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

چرا مثلا نخورن چیه مگه ؟

اره خوبه ولی تایمی که قبل تخم گذاریه

منم همه چی میخورم

چراااااا نخوریم
بلکه میخوریم

سوال های مرتبط

مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلیم🤰🏻♥️ مامان تو دلیم🤰🏻♥️ هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری