خانما شماهم رو شکمتون نبض میبینید؟؟

۶ پاسخ

اره عزیزم این نبض رگ خود شکمه

نه حس نمیکنم

جالبه که میگن نبض خود شکمه مکه قبل حاملگی شکم رگ نداشت که نبض بزنه بعد من اخه همون طرفی که بچه هست نبض احساس میکنم اونم مخصوصا وقتایی که غذا میخورم بعدش

اره من شکمم کلا مثل نبض همش میزنه

نمیبینم ولی حسش میکنم واسه خونرسانی ب رحمه

اره واسه خود شکمم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🎀 مامان مامان فندوق🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری