خانما شما دس بزارین رو شکمتون نبض بچه رو حس میکنین؟

۸ پاسخ

نه هیچی

واسه خون رسانیه نبض بچه تو کیسه و رحم اصن مشخص نیست ک

منم حس میکنم همییشه
اما برا خون رسانی به بچس

اون‌خونرسانی ب رحمه نبض بچه نیست

نه هنوز هیچی حس نمیکنم هر چی باهاش حرف میزنم اهنگ میزارم هیچی خیلی ناراحتم بابت این موضوع 🥺

نبض بچه نیست عزیزم جفته

نه هنوز هیچی حس نمیکنم🤭

اره من حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی
مامان مامان سامیار مامان مامان سامیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری