تووی سونو دستگاه سمت چپم بود کلا
چیزی حس نمیکنم اصلا یعنی میشه زود باشه تازه ۱۱ هفته هستم
ن هنوز سفت نشده فقط ی ذره شکم اومده جلو خیلیییی کم .
از چند هفتگی حس میشه کرد بچه رو من هنوز چیزی حس نکردم
فعلا در حد درد تخمکه
بچه سمت راست یا چپو نمیگم
منم سمت چپ حس می کنم، سونوگرافی هم رفتم دستگاه رو روی سمت چپم میذاشت و تو مانیتور نگاه میکرد
من فیبروم هام سمت چپ بودن بچه م رفته بود راست ناچارا
من راست
من سمت چپم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.