مامانای ۱۳ هفته بچه هاتون رو کجای شکمتون حس میکنین

تصویر
۱۰ پاسخ

تووی سونو دستگاه سمت چپم بود کلا

چیزی حس نمیکنم اصلا یعنی میشه زود باشه تازه ۱۱ هفته هستم

ن هنوز سفت نشده فقط ی ذره شکم اومده جلو خیلیییی کم .

از چند هفتگی حس میشه کرد بچه رو من هنوز چیزی حس نکردم

فعلا در حد درد تخمکه

بچه سمت راست یا چپو نمیگم

منم سمت چپ حس می کنم، سونوگرافی هم رفتم دستگاه رو روی سمت چپم میذاشت و تو مانیتور نگاه میکرد

من فیبروم هام سمت چپ بودن بچه م رفته بود راست ناچارا

من راست

من سمت چپم بود

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد