سلام کیا تو همدان رفتن سونو گرافی دکتر محمد بحیرایی؟

۲ پاسخ

من هفته ۲۸ بودم رفتم عالی بود با حوصله و دقیق تمام اعضای بدن جنین رو نگاه کرد

سلام من یه بار رفتم ولی بعد اون میرم علی نوری

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا و فندق مامان امیررضا و فندق هفته سیزدهم بارداری