۷ پاسخ

پنج روز بعد از تاخیر

۲ روز از موعد گذشت آزمایش دادم

۳ روز بیشتر بری اوکیه

من ۸ روز بعد تاخیر ولی میتونی زودتر بری من علائم داشتم مطمئن بودم میخواستم بتام بالا بره که دوباره نفرستن بخاطر اون دیر رفتم

من سر پسر اولم بعد دوروز از موعد پریودم دادم اولای هفته ۵ بودم مثل شما این بارم منتظرم که یک هفته بعد دوباره برم ارمایش

معمولا دو سه روز میگذره بائو آزمایش بدی

ده روز بعد تاخیر

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری