پلاکت خونم پایینه به نظرتون چی بخورم که بهترشه

۵ پاسخ

همون قرص آهنی که میخوری بالا میبره

شیره انگور عالیههه

قرص آهن ک دکتر بهت بده،اسفناج،سیب زمینی آب پز،گوشت قرمز،انواع میوه
منم پایین بود الان بهترم

عسل فک کنم خوب باشه

دکتر به من یه قرص داد مکمل هست گفت اخر شبا یکی بخور

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی