سلام عزیزان کسی بیمارستان محب یاس زایمان کرده ؟

۴ پاسخ

حالا خودتون میدونید

کلا دانشجو هیچی هم نمیدونن بچه رو اصلا پیش مادر نمیارن مستقیم ان ای سیو بعد کم کم 10 روز اینا بستری میکنن بچه رور چن روز شیر نمیدن کلا من پشیمون ترینم خیلی بده

گند ترین بیمارستان بنظرم

جاری من بهمن ماه اونجا زایمان کرد

سوال های مرتبط