خانما تو انومالی طول سرویکس باید چند باشه

۶ پاسخ

من تو سونو انتی ۴۱ بودم سونو انومالی ۳۵ خیلی میترسم همینجور داره پایین میاد سرویکسم ☹️

کلا نباید زیر ۳۰ باشه و البته بهترینش از ۳۵ تا ۴۰ هست

من انتی ۳۵ بود انومالی ۳۳

بالای سی خوبه

نه بابا نگران نباش
مگه تو انتی چند بود‌؟
اگر کار سنگین زیاد نکنی و پیاده روی زیاد نداشته باشی طول سرویکس پایین نمیاد

میگن زیر سی نباید باشه

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری