۵ پاسخ

هیچکدوم وزن دهی نداره عزیزم هرچی ب بچه بسازه خوبه

هر کدوم ب بچت بسازه .
ولی نان اپتامیل و ب ب لاک جز بهتریناش هستن

گیگوز

سوپرامیل عالیه ینی

من نان میدم خوبه . همیشه هم هس .بعضی شیرا گیر نمیان

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی