۶ پاسخ

عزیزم اگه نمیتونی تنهایی بخوری با غذا بخور یا با چیزی که دوس داری و ویارته
اگه هم باز بهت نمیسازه به دکترت بگو مارکشون رو عوض کنه

با غذا بخور

منم چون از دیشب ویروس گرفتم اسهال و استفراغم، امروز حتی قرص تیروئیدمم نخوردم

چرا استفاده نکنی اون ویتامینا واسع بچه لازمه

چرا نمیخوری

خپ چرا نمیخوری؟

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری