سلام واکسن کزاز درد داره

۶ پاسخ

من از امپول خیلی میترسم ولی درد نداشت اصلا نفهمیدم کی تزریق کرد ولی بعدش دستم یکم سنگین شده بود و درد میکرد

منم نوبت دارم چنروز دیگه ولی میترسم میگم نرم بزارم ماه بعدی برم

برای من کمی درد داشا

فقط کی باید زدش؟از ماه۷ به بعد باید زد؟

زیاد نع
بعدش دستت درد میگیره یکم

نه بابا من یادمه ۱۵ساله بودم زدم درد غیرقابل تحملی نداشتش.

سوال های مرتبط

مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد