نوزاد شش ماه آزمایش کبدی Ast..58باشد نشانه چیست

۲ پاسخ

منم برا پسرم آزمایش دادم آنزیم های کبدی بالا بود. به دکتر نشونش دادم گفت احتمالا سرماخوردگی گرفته.ولی یک ماه بعدش آزمایشش رو تکرارکن

احتمالا سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۲ ماهگی
مامان امیر حیدر مامان امیر حیدر ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی