سلام دوستان اینجا کسی قرص تیروعید میخوره

۹ پاسخ

بله من هرروز

اگه تیروئیدت بالاس پرکار یا کم کاره حتما و حتما باید تحت نظر پزشک داخلی دارو مصرف کنی چون عوارض داره برا بچه

اسپرین برای خون رسانی به جنین و ربطی به تیروئید نداره

منم میخورم

منم میخورم

درخواست دوستی بده بهم

آره من

من میخورم

آره من

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری