ساعت ۴ صبح پفک خوردم کی دیگع قرص تیروعید بخورم

۳ پاسخ

الان خب میخای بخوابی
بیدار که شدی قرصت رو بخور

باید حداقل ۳ الی ۴ ساعت چیزی نخوری بعد قرص بخوری
حالا اگه همیشه قرصتو مرتب میخوردی اینبارو نمیخاد بخوری مشکلی نیست

باید حداقل یکساعت چیزی نخورده باشی

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری