سلام بچه ها بایدچندهفته بفهمم بچه دختریاپسر

۸ پاسخ

۱۲هفته تو سونوی ان تی حدس میزنن ولی ۱۶هفته تو سونو انومالی دقیق میگن بهت

عزیزم تو دوازده هفته اگر ازمایش سلفری بدید هم مشخص میکنن جنسیت رو

۱۲ هفته

من ۱۲ هفته احتمال داد و ۱۵ هفته رفتم درست بود قطعی گفت

آنتی رو من رفتم شماعی
پیش خانم هراتی زاده
جنسیت قطعی میگه

من ۱۴ هفته رفتم تعیین جنسیت گفت بهم

اگه هفته 10هستی..نه نرو خیلی زوده..شما هفته 12 ان تی رو برو..شاید احتمال یدن که قطعی نیست..ولی تو هفته 18قطعی میگن

سلام.هفته 18 تو سونوگرافی آنومالی میگن بهتون

سوال های مرتبط

مامان مامان همراز مامان مامان همراز ۵ ماهگی
مامان گهواره مامان گهواره ۱ ماهگی
مامان شکیبا مامان شکیبا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان پناه🥰 مامان پناه🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری