بچه ها شما هم درد واژن دارین؟؟یا فقط منم🫠

۳ پاسخ

همه داریم فک کنم. مخصوصا وقتی پاها شونو میدن پایین🫠

همین که بلند میشی راه بری احساس میکنی شکسته؟

من دارم

سوال های مرتبط

مامان دوتا ابر سفید☁️☁️ مامان دوتا ابر سفید☁️☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرهان و نیکان مامان فرهان و نیکان هفته بیست‌وسوم بارداری