۸ پاسخ

من رفتم باقرالعلوم نمی‌دونم تو شهر شما اسمش چیه. ولی بپرس اگه داره برو اونجا چون دولتیه رایگانه فقط دوتاش پولی بود که اونم مال من شد 160

من با بیمه ۴۸ تومن

بدون بیمه تامین اجتماعی نزدیک 650 میشه با تامین اجتماعی 500

با بیمه ۵۸۰ . بدون بیمه ۶۳۰

من با تکممیلی ۵۰ تومن دادم

گلم میشه ۶۰۰بدون بیمه

قندو تیروئید و گلوکوز ۴گانه و ویتامین د۳
۱۱٠٠

من رفتم.

سوال های مرتبط

مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد