سلام عرق کاسنی خوبه بخورم

۹ پاسخ

عرق بیدکاسنی وارد ماه 8شدی کم بخور

من از اوایل ماه هشت میخورم در حد نصف استکان شاید هم کمتر این روزا هم ی روز درمیون یا م‌میزه بخورم

من سر بچه اولم خوردم یادم نیس از کی خوردم ولی الان میگن ۷ ماه کامل بشه بخور ولی نمیدونم زوده یا نه

هفته 37اینا بخور، الان زوده

بمن میگن بخور میترسم بخورم شیرم خشک شه

الان نخور هفتت پایینه

کاسنی و شاطره خنکه

سوال منم هست من خیلی خوشم میاد 😍

هفته های اخر بخور نه الان

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی
مامان پریا و رها مامان پریا و رها ۱ ماهگی