خانما عرق کاسنی خوبه بگیرم بخورم برای چی خوبه ؟؟

۶ پاسخ

برای کسایی ک نینی هاشون زردی میگیرن
معمولا اونایی ک گروه خونی Oدارن نینی هاشون زردی میگیرن

میگن از ۸ ماهگی کاسنی بخوری نمیزاره بچه زردی بگیره
من سر دخترم خوردم زردی نداشت نمیدونم دیگه درسته یا ن

هم برای گرمی هم برای زردی بچه خیلی خوبه

من گلاب میخورم هرشب..نمیدونم بده یاخوب ولی خیلی بهم آرامش میده

میگن بچه زردی نمیگیره ولی برای الان ن
هفته آخر زایمان

میگن گرمی نمیزنه بچه و اینکه سفید میکنه بچرو

سوال های مرتبط

مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی