اگه برای زردی میخوریکه نخور چون زردی بخاطر برگشت خون بند نافه و تاثیری توش نداره.
و دکتر زنان کلا با خوردن داروهای گیاهی مخالفن. و بچه ت از نظر هوش و زیبایی دیگه کامل شده س و تاثیری دیگه الان نداره.
الان فقط وزن میگیره.
و با خوردن چیز های اضافی خودتو اورژانسی نکن گلم.
هرروز نخور فقط وقتایی که غذای پر ادویه یا خیلی گرممیخوری نصف استکان بخور
فایده ای نداره الکی نخورید
انقباض میاره البته اگر حاملگی معمولی دارید فکر نکنم
اره خوبه هروز بخور
من هر روز یکم میخورم این هفته آخر رو شاید رو زردی تأثیر داشت
منم به خاطر زردی نگرفتن میخورم
برای زردی تاثیری نداره
اره هم کبد بچرو خنک میکن هم زیبایی بچه اثر داره
من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.