بچه ها کسی سر در میاره سونو قلب نی نی من خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

اکو قلب چجوریه منم دو هفته دیگه باید برم انجام بدم

انشاالله که خوبه ومشکلی نیست استرس نداشته باش

این گزارش اکوکاردیوگرافی جنین، به‌طور کلی نتیجه خوبی دارد و نشان می‌دهد که قلب جنین از نظر ساختاری و عملکردی طبیعی است یا بیش از ۹۰٪ طبیعی تخمین زده شده است.

خلاصه‌ای از موارد مهم در گزارش:

✅ ضربان قلب و جریان خون طبیعی است.

✅ محور قلب و وضعیت قرارگیری اندام‌ها (سیتوس سولی‌توس) نرمال است.

✅ دهلیزها و بطن‌ها (AV و VA) ناهنجاری مشخصی ندارند.

✅ خروجی‌های بطن چپ و راست (LVOT و RVOT) مشکلی ندارند.

✅ دریچه‌ها و اندازه‌گیری‌های مرتبط با آن‌ها (مثل TV و MV) در محدوده طبیعی هست
---

نتیجه‌گیری:

📌 تا این مرحله، قلب جنین از نظر سونوگرافی مشکلی ندارد و وضعیت خوب ارزیابی شده است. البته همان‌طور که در پایین گزارش هم توضیح داده شده، همیشه احتمال خطای جزئی در اکو وجود دارد و برای اطمینان بیشتر پیگیری‌های بعدی یا بررسی‌های دیگر (در صورت نیاز پزشک) مهم هستند.

کاش اول میرفت مدرسه خطش درست بشه بعد میومد مینوشت

ضربان قلبش ۱۱۰ بود

سوال های مرتبط

مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر🩵 مامان امیر🩵 ۹ ماهگی