۴ پاسخ

برو به امید خدا همه چیز خوبه🤲🏻

ایشالله سالمه

سلام بچه ها چندروز پهلو راستم میسوزه خیلی طبیعیه خیلی استرس دارم بچم چیزیش بشه

سه تا حمد برات خوندم ان شاالله سالمه

سوال های مرتبط

مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری