۳ پاسخ

به خاطر سطح بالای هورمونات هست عزیزم،اما فشارت روهم چک کن
با اجازه پزشکت اگر خیــــــلی اذیتی قرص بخور
من سردردای شدید داشتم و دارم و تحمل میکنم🫤

منم صب تا شب همش سردرد دارم ..قبل بارداری اینقد سردرد نداشتم. نمیدونم از چیه

به خاطر فشار پایین نیست ؟
من گاهی سرم یا استامینوفن ۳۲۵ میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ودوم بارداری