سلام مامانا .میگم شما هم تو هفته های من تشنه می‌شید خیلی ؟

۶ پاسخ

اره هرچقدرم اب بخورم فایده نداره

آره منم خیلی آب میخوردم و میخورم طبیعیه ،اتفاقا خیلی خوبه تا میتونی آب بخور

منکه فعلا از آب متنفر شدم یه قطره هم میخورم سریع بالا میارم

بله..

من هم هفته شما نیستم ولی خیلی آب میخورم همش تشنمه

بله …

سوال های مرتبط

مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ودوم بارداری