خاوما شما تو هفته های من سونو شکمی میشید یا واژینال؟

۷ پاسخ

گلم دیگه هفته ت رفته بالا همش شکمی هست نگران نباش

من تا الان ک بارداری دومم هست واژینال نشدم اصلا

سونو شکمی

سونو شکمی

شکمی
فقط ان تی برای طول سرویکس واژینال بود

سونو شکمی

سونو شکمی

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان یازهرا مامان یازهرا هفته هفتم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته نوزدهم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی